onsdag 25 oktober 2017

Turnéavslutning i Nås!





Hej igen!
Det kom ingen snö igår men regn, regn och regn.
Idag på förmiddagen var det förställning i Nås och där träffade jag Solstrålar, Kristaller och Ettan. Det var så kul och de hade bra koll på vad man INTE får göra mot kompisarna, inte sparkas, bitas, slåss, knuffas....ja och så massor med bra saker som man kan göra om man ser att någon är ensam eller är ledsen! Fin-fina kompisar i Nås!
Här bodde vi, häftigt med hästarna vid entrén!
Föreställningen var i deras idrottshall som var jättestor och så högt i tak! Jag ville så gärna testa att hänga i ringarna men de hängde så låååååångt upp, så jag testade lite andra grejer innan det var dags för "showtime", det kändes nästan som "fångarna på fortet"!
Idag är det en såndär jättegrå dag, då tycker jag man kan passa på att mysa inne....så nu tänker nog jag skapa nått kul att ha till Halloween, kanske nått läskigt!
Här är några bilder från idag....
Vi ses och hörs kompisar, kram på er!

Kolla vilket högt och smalt hus..undrar vad det är?
Testar nätet...som tur är, får jag lite hjälp!
Ja-ba-da-ba-dooooo..lianer!
Som ni ser, det var ett stort nät!
Hi,hi,hi, Kattis vet inte att jag är här uppe!
Jag överraskade Kattis och goa "turnéledaren" Mia!




















Hej då, kompisar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar