tisdag 24 oktober 2017

Dalaturné!

Hej igen!
Nu är vi "på vägarna" igen...
Idag har jag träffat kompisar på "Skogsgläntan" i Dala-Järna, det var såå skoj även om jag blir blyg varje gång och måste viska till Kattis. Jag blev t om inbjuden till att följa med till ett ridhus och prova att rida! Tyvärr var vi tvungen att åka vidare, men kanske en annan gång!
Det var även roligt att få träffa våran "turnéledare" Mia, hon var ju med oss även förra gången vi hade turné i Dalarna.
Nu börjar det bli kallt och mörkt ute, så jag hoppas att ni alla använder reflex om ni är ute när det är mörkt. De har även sagt att det kan komma S N Ö idag ! ! ! Jag hoppas inte det för jag har inte packat med "snövänliga" kläder, synd för jag gillar att leka i snön!
Här är några bilder från Dala-Järna...imorgon ses vi i Nås!
Kramar från mig!
Mia hade fixat lite fika innan vi började!

Kolla, Eifeltornet i Dala-Järna!

Såååå högt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar