söndag 8 oktober 2017

Höstglöd!

Hej igen!

Nu har jag träffat säkert 100 barn i Torsby, det var såååå kul!! 
Vi var på en biograf som heter Stjärnan och det var verkligen mysigt för de hade låtit allt se ut som det var "förr i tiden". 

Vi pratade mycket om fjärilar och getingar och att det inte är riktiga fjärilar och getingar som finns i magen! Vet ni vad....någons mamma hade slagit ihjäl en geting med en gaffel!!!
Det tyckte jag var både modigt och skickligt gjort, även om det bästa ändå är att bara försöka vifta bort den så den slipper dö.
Torsbys kommuns kulturvecka HÖSTGLÖD fortsatte men vi åkte hem efter vårt möte med Torsbybarnen. Tusen tack alla ni för skojiga föreställningar!
Denna bild har jag lånat av Torsby Bibliotek.
 
 Måste bara visa en väggmålning som sitter på biografens utsida, häftig eller hur, precis som den översta bilden, där det står "Torsby". Det finns sådana målningar lite här och där i Torsby faktiskt, det tycker jag är jättecoolt!
 Stor kram från mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar