tisdag 24 oktober 2017

Krama en älg!!?

Halloj!
I lördags var vi i Svenljunga (som ligger i Västergötland), på teaterbiografen! Ett häftigt hus med jääääättehög "läktare". Någon berättade att Svenljunga ligger nära Ge-Kå's eller Ullared som många säger...där finns det en stoooooor butik med maaaasssor av saker! Gissa om jag ville åka dit och kolla in det stället....och Kattis och Åsa sa okej, men då måste vi gå upp tidigt för att hinna med. Det gjorde vi och oj, oj, oj....jag har aldrig sett så många människor gå så fort med sina kundvagnar!! Jag orkade inte gå på alla olika avdelningar så jag stannade på leksaksavdelningen! Men jag blev så trött med allt stök där och passade på att sova i bilen på väg tillbaka. Nu väntade ju barnen på mig....och jag på dem!
Här kommer lite bilder från Svenljunga, känner ni igen er?
Stor kram, kompisar!
Kolla va högt upp Kattis är och va liten Åsa ser ut att vara!

Passade på att testa att krama en älg!

En fin gammal stenbro, så fridfullt det var att sitta här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar