tisdag 26 april 2016

Sista veckan i april!

Hej!
Idag har jag träffat nya kompisar från förskolan Slangbellan i Fellingsbro. Vi hade en jättemysig föreställning och vet ni vad, de var proffs på att vara kompis och hade många bra tips på hur man är kompis och berättade också vad man inte ska göra mot någon.
Må bäst alla kompisar! Stor kram från mig!

Här kommer några bilder:


Här sitter jag och väntar på att barnen ska komma in för snart, snart ska vi träffas för första gången! Hoppas jag hinner leka lite på gården innan vi ska åka hem....
 
Efter föreställningen blev jag lite picknic-sugen och snälla E gjorde mig sällskap.
 Jag fick t om smaka på hennes glass och tårta hon bakat
...på låtsas förstås, det var skoj!
 
Jag hann prova lite saker på Slangbellans gård, innan vi åkte...tjiihoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar