lördag 2 april 2016

Fyra härliga turnéveckor är slut!

Turnéns sista föreställningen var i Axbergs Folkets Hus, som ligger i
Ölmbrotorp utanför Örebro.
Det var jättemånga barn (och vuxna) som kommit. De hade haft både fjärilar och
getingar i magen så de förstod hur jag kände mig.
Det är skönt att veta att man inte är ensam om sådana känslor...
 
Här är en bild på mig och "Dragspelaren"...

 
...han är utsågade ur en tall som var 140 år gammal och som stod precis här.
Ni kanske kan se tallens stubbe som jag sitter på?
 
Då var denna turné slut...det känns lite ledsamt men så tänker jag på alla jag träffat,
alla goa kramar, alla nya kompisar och då blir jag glad igen!
Och vem vet, snart kanske jag är på väg för en ny turné
och tills vi ses igen kan ni alltid skriva till mig här på bloggen!
Stora kramar från Fyran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar