måndag 11 april 2016

Regn och rusk-dag!

Hej i regnet
Usch så tråkigt det är när det bara regnar ute...visst att det är bra med regn så att allt får växtkraft och våren kan komma men ändå! Så svårt att hitta på nått kul att göra och idag kunde varken Flisan eller Fenix komma och leka!
Här sitter jag och dagdrömmer om soliga och varma dagar
när man har picknick med saft och bullar!
...och då kom jag på det!!!
 
Vi måste ju baka bullar och lägga i frysen, så när det blir picnick-väder så är det bara att packa korgen och ge sig ut! Jag berättade för Kattis och hon tyckte det var en toppenidé!
 

Vi bakade hälften vaniljbullar och hälften kanelbullar!


Känns som om jag drömmer....underbara bullar, jag LÄNGTAR tills jag får äta upp er! Emoji
 
Det var ett tips från mig vad ni kan göra en tråkig dag!
Stor kram, Fyran!
 




2 kommentarer: