torsdag 6 april 2017

Utbudsdag!

Hej kompisar!
Jag har varit på min allra första utbudsdag. Det är som ett forum eller en mässa där publiken består av vuxna som ansvarar för barnkulturen i sin kommun eller den förskola/skola som de jobbar på. Det var sååå pirrigt att spela för vuxna, de är liksom inte riktigt lika som oss barn men de tordes iallafall säga sina namn och svara på några av mina frågor och de dansade faktiskt!
Vi hade bara 15 minuter på oss, så de fick bara ett smakprov....de vet inte hur det slutar, bra va!
Det var inte bara Åsa, Kattis och jag som var där förstås utan massor av andra grupper som också visade vad de erbjuder....allt från opera, trummor, stora gitarrer, dans och lite trolleriskoj!
Nu ska jag måla lite påskteckningar, hej svejs på er! 

Här är några bilder...  
Här sitter jag i Åsas knä och kollar på de andra grupperna.
Det var kul att vara med och göra rörelser!
Det var skojigt när de trollade och busade med varandra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar