lördag 15 april 2017

G L A D P Å S K ! !

Hej kompisar!
Idag är det påskafton och det är jättemycket snö hos mig! Jag var lite orolig imorse att inte påskharen skulle kunna komma nu när det är så mycket snö men det fixade han eller hon galant!! Det stod en korg med påskägg utanför på trappen!
Jag har fjärilar i magen, ni vet, när det pirrar så där kittligt! För snart ska jag gå påskkärring med några kompisar! Vi har gjort massa fina påskbrev, kycklingar och annat fint som vi ska ge bort.'
Ikväll ska min familj och jag äta påskmat, vi brukar b la äta ägg, prinskorv, köttbullar, sill och lite annat, ungefär som på jul, konstigt va?! Jag brukar smaka på sillen men mina favoriter är.....köttbullarna och prinskorven!
Nu måste jag skynda mig, kompisarna väntar....Jag hoppas ni får en riktigt härlig påskhelg!
Stor påskkram till alla er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar