måndag 16 maj 2016

GALA!

Hej på er!
Nu har jag fått bilder från galan som jag fick följa med på! Det var sååå coolt, var med på bland annat "soundcheck" (testar ljudet på instrument och mikrofoner) och så fick jag mysa med Kärleksnallen och sitta med på scenkanten under HELA showen!!! Det kom även fram barn till mig efteråt, de undrade om inte jag skulle sjunga och visst hade det varit häftigt om alla i publiken hade sjungit med i "Fyrans sång"... :)
Här kommer lite bilder från galan...





Här är jag och kärleksnallen, vilken mjuk och go kompis!







Här testar Kattis sin mikrofon och musikerna sina instrument...och ser ni mig, jag myser längst fram!






























Här är jag med mina tjejer....lite trötta men glada efter galan och alla pengar som samlades in ska användas till en resa för barn till Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby i slutet av Juni.

HUUUUJEEEDAMEEEEJ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar