lördag 7 maj 2016

En spännande dag!

Ohhhhoooo!
 

Gissa om jag är pirrig och har fjärilar i magen!!! Idag ska jag få följa med på gala!
"I kärlekens tecken" heter den och är en välgörenhetsgala, det betyder att alla som medverkar och jobbar med den gör det utan att få betalt och alla pengar som samlas in ska gå till en sommarlovsresa för barn som inte har möjlighet att kunna åka på någon semesterresa med sin familj. I år ska de barnen (och deras föräldrar) få åka till "Astrid Lindgrens Värld" i Vimmerby!
Kattis ska vara med som artist och sjunga och Åsa (som har kommit på den här idéen) ska vara konferencier, alltså den som pratar och presenterar artisterna. Och jag, ska få vara med "backstage", som det heter på engelska och betyder bakom scenen eller i kulisserna. Det ska bli spännande att få se hur det går till och träffa alla de andra artisterna!
Jag hoppas de ställer upp på några "groupies", som jag kan visa er här! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar