tisdag 27 december 2016

G O D J U L ! !

Hej alla kompisar!
Hoppas ni har haft en fin och mysig julhelg!
När jag vaknade på julafton och tittade ut genom fönstret trodde jag faktiskt inte att det var julafton på riktigt, det såg ju bara ut som en vanlig höstdag! All snö var borta och det var flera grader varmt....åhhhh jag som hade önskat mig snö så att vi skulle kunna åka pulka och så! Ja, ja...jag vet ju att det inte var snö på så många ställen i Sverige i år och det blev ju en fin helg iallafall! 😄
Jag har ätit god mat, mina favoriter på julbordet är.....prinskorv och köttbullar! I år tordes jag faktiskt testa "Janssons Frestelse" meeeeen det gillade inte jag, men jag är stolt att jag vågade provsmaka iallafall!😊 Har ni något speciellt som ni gillar att äta på julen?
Nu önskar jag att årets sista dagar blir bra och snöiga!
Tjingeling från mig!

Här är jag framför granen på julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar